Zbog kontinuiranog rasta broja klijenata, širimo svoje poslovanje i otvaramo nove računovodstvene timove. Svaki Aestus računovodstveni tim sastoji se od računovođa različitih nivoa senioriteta odnosno znanja te specijalista za odnose s klijentima, čija je glavna zadaća komunikacija s klijentima i povećanje njihovog zadovoljstva te dio operativnih zadataka. Sve računovodstvene timove još dodatno podržavaju kolege koje pokrivaju aktivnosti od administracije dokumentacije, preko prijave i odjave radnika, do bankovnih transakcija.
Upravo ova raznolikost nivoa senioriteta u timovima omogućava da se svi mogu razvijati u skladu sa svojim željama. Juniori rade i podržavaju iskusnije kolege s obavljanjem jednostavnijih aktivnosti, dok seniori mogu više raditi kontrolu i vođenje specifičnijih i kompleksnijih klijenata. U Aestusu stvaramo nov i moderan način rada računovodstvenog servisa – digitalno te bez papira i registratora. Naš vlastiti računovodstveni software Parra kontinuirano nadograđujemo po uputama naših računovođa te tako, osim što klijentima stvaramo najveću vrijednost, ujedno i računovođama olakšavamo rad. Parra sama prepoznaje informacije koje bi inače trebali pretipkavati, a na našim računovođama je da to provjere.