POKRETANJE POSLOVANJA

Vaš put do vlastitog biznisa

Od poslovnog plana, vođenja kroz proces dobivanja sredstava za samozapošljavanje i podrške pri otvaranju tvrtke, do uspješnog poslovanja.

S kim radimo?

Što radimo najbolje?

Pomažemo prilikom stvaranja uspješnih poslovnih priča

Sveobuhvatna potpora u poslovanju

Radimo s vama od prvih koraka – zajedno definiramo koji oblik poslovnog subjekta i djelatnosti najbolje odgovaraju vašim potrebama te pružamo ključne računovodstvene i poslovne savjete kako biste izbjegli moguće zamke i bili što spremniji za pokretanje poslovnog subjekta.

Izrada poslovnih planova za samozapošljavanje

Izrađujemo poslovne planove za samozapošljavanje koji su prilagođeni vašim ciljevima te vam mogu pomoći prilikom ostvarivanja potpora za pokretanje poslovnog subjekta.

Iskusan tim u računovodstvu

Naš stručni tim prati vašu tvrtku kroz cijelo poslovanje, osiguravajući vam podršku i povjerenje u kvalitetnu i preciznu financijsku administraciju.

Digitalizacija poslovanja

Unosimo napredne digitalne alate kako bismo ubrzali i pojednostavili sve vaše poslovne procese, osiguravajući vam više vremena za fokus na bitne stvari.

Planiranje poslovanja

Pripremamo vas na sve troškove i obaveze koje dolaze s poslovanjem, pomažući vam da razumijete financijske zahtjeve i izbjegnete iznenađenja.

Pomoć pri osnivanju poslovnog subjekta

Vodimo vas kroz cijeli proces osnivanja tvrtke ili obrta, kako biste bez stresa obavili sve pravne i administrativne korake.

Podrška u rastu poslovanja

Pomažemo vam identificirati prilike za rast i donosimo konkretne prijedloge za razvoj, kako biste sa svakim korakom bili sigurni u pravcu koji vodite.

Kako to radimo?

1.

Uvodni poziv ili sastanak

Prvi korak je razgovor ili sastanak s vama kako bismo razumjeli vaše poslovne ciljeve i potrebe. Ovdje ćemo postaviti temelje za daljnji proces i osigurati da pružimo najbolja rješenja za vaše poslovanje.

2.

Savjetovanje pri odabiru vrste poslovnog subjekta i djelatnosti

Pomažemo vam odabrati optimalnu pravnu strukturu i djelatnost za vašu tvrtku, uzimajući u obzir sve zakonske obveze i porezne pogodnosti, kako bi vaš poslovni početak bio što uspješniji.

3.

Izrada poslovnog plana

Izrađujemo detaljan poslovni plan koji uključuje analize tržišta, financijske projekcije i strategije rasta. To je ključan dokument koji pomaže osigurati financiranje.

4.

Pomoć pri osnivanju poslovnog subjekta

Nudimo kompletnu uslugu registracije poslovnog subjekta, uključujući potrebnu dokumentaciju i usklađivanje s propisima s računovodstvene strane. Brzo i efikasno postavljamo temelje za vaše novo poslovanje.

5.

Potpis ugovora za računovodstvo i prvi sastanak s timom

Osiguravamo da vaša računovodstvena usluga bude prilagođena odmah, s jasnim uvjetima suradnje. Na prvom sastanku upoznajemo vas s našim timom koji će se brinuti o vašim financijama.

6.

Pravovremeno informiranje o troškovima i obavezama

Redovito informiramo o svim troškovima i zakonskim obvezama, čime omogućujemo da uvijek budete u korak s financijskim zahtjevima i izbjegnete iznenađenja.

7.

Digitalizacija poslovanja

Uz aplikaciju Parra digitaliziramo i vaše poslovanje kako biste postigli bolju efikasnost, transparentnost i uštedu vremena kroz implementaciju tehnologija i softverskih rješenja.

8.

Redovni sastanci i savjetovanje

Nudimo redovne savjetodavne sastanke kako bismo pratili vaš napredak, analizirali poslovanje i davali smjernice za daljnji razvoj i optimizaciju troškova.

9.

Dostupnost za sve upite i rješenja u hodu

Uvijek smo dostupni za pitanja i pružamo rješenja u hodu. Naš računovodstveni tim je tu da vas podrži u svakom koraku i osigura nesmetan tijek vašeg poslovanja.

Tražiš posao?

Tražiš ekipu s kojom ćeš rasti, učiti i biti svoj? Tražimo ljude s pozitivnom energijom koji žele stvarati. Pogledaj naše otvorene pozicije i postani dio tima koji svaki dan stvara nešto novo!

Ovo bi moglo biti korisno

02.12.2024

POKRETANJE POSLOVANJA, RAČUNOVODSTVO

Saznajte ključne informacije o operativnom i financijskom leasingu, njihovim prednostima te razlikama.

02.12.2024

POKRETANJE POSLOVANJA, RAČUNOVODSTVO

Što je evidencija radnog vremena, što mora sadržavati i do kada se mora ispuniti? U nastavku donosimo najvažnije informacije, kao i primjer kojeg možete besplatno preuzeti.

02.12.2024

POKRETANJE POSLOVANJA, RAČUNOVODSTVO

Kako uvesti fiskalnu blagajnu? Treba li webshop izdati fiskalizirane račune? Što napraviti ako mi prestane raditi fiskalna blagajna?

Kontaktirajte nas