Specijalist za odnose s klijentima

Ako ti rješavanje poslovnih problema i pomaganje poduzetnicima predstavlja pozitivan izazov, a uspješno riješen problem mami osmijeh na lice, javi nam se da se upoznamo!

Kako bi naša usluga prema korisnicima računovodstva imala dodatnu vrijednost u potrazi smo za novim kolegama koji će voditi brigu o korisnicima te u stalnoj proaktivnoj komunikaciji s njima prepoznati prilike, probleme i nejasnoće, kao i načine kako im pomoći.

Prijave ćemo razmatrati redom zaprimanja. Budući da imamo u planu zapošljavanje više kolega, tvoju ćemo prijavu u tu svrhu sačuvati godinu dana. Ako se s time ne slažeš, molimo te da to naglasiš u prijavi.

 

 

Opis posla:

  • tvoj glavni zadatak je biti ključna kontakt osoba klijentima svog računovodstvenog tima te spona između svijeta računovođa i poduzetnika, kako bi sve bilo jasno i pravovremeno riješeno,
  • povećanje odnosno održavanje zadovoljstva klijenata isporučenom uslugom, s krajnjim ciljem pozitivnog utjecaja na uspjeh klijenta,
  • podrška klijentima i timu kroz brigu o pravovremenoj razmjeni dokumentacije i svih ostalih potrebnih informacija te operativna i administrativna obrada istih,
  • analiza potreba klijenata, definiranje i praćenje opsega posla za klijenta te predlaganje aktivnosti i procesa za veću uspješnost klijenta,
  • edukacija klijenata i aktivno podržavanje klijenata u korištenju usluga Aestus financijskog savjetovanja i aplikacije Parra,
  • vođenje evidencije o dnevnim, tjednim i mjesečnim zadacima tima korištenjem naprednih CRM i workflow alata,
  • pratiti novosti u računovodstvu i poslovnoj ekonomiji, kako bi lakše i jednostavnije radio/la svoj posao,
  • biti u toku i educirati se što znači biti poduzetnik, kako voditi poduzeće, s ciljem kako bi mogao/la uvijek imati i “njihove cipele” na nogama,
  • u Aestusu nam je atmosfera i kultura tvrtke jako važna pa je zadatak svakog člana tima ujedno i poticanje i održavanje dobre timske atmosfere.

Lokacija rada:

Naš si idealan fit ako:

  • radio/la si u nekoj vrsti uslužnih djelatnosti, jasno ti je što znači “korisničko iskustvo” te imaš prirodni talent za odnose s klijentima,
  • imaš više od godinu dana iskustva u administrativnim i/ili organizacijskim poslovima, odnosno razumiješ neke osnovne opće ekonomske i administrativne pojmove te načine rada i funkcioniranja trgovačkih društava u RH, jer ćeš na poslu ipak pričati s klijentima upravo o ovim stvarima,
  • imaš iskustva u korištenju tehnologije te sklonost upotrebi novih tehnologija jer u Aestusu koristimo napredne informatičke alate (MS Teams ,Outlooka, CRM i task management sustav, SharePoint i OneDrive),
  • lako razlučuješ prioritete u detektiranju i rješavanju problema i zadataka,
  • odličan/na si komunikator/ica, lako se prilagođavaš različitim korisnicima te shvaćaš da nije uvijek jedino važno “što” nego i “kako” nešto prenijeti i iskomunicirati,
  • znaš i koristiš engleski jezik.

Što nudimo?

  • ugovor na neodređeno uz 6 mjeseci probnog roka,
  • rad u timu koji se međusobno pokriva tako da možeš u miru ići na godišnji i dijeliti znanje s kolegama,
  • osnovnu plaću i varijabilni dio prema opsegu posla u timu uz nagrade i naknade za prijevoz i prehranu,
  • naravno da ti pružamo opremu za rad: mobitel i prijenosno računalo,
  • plaćene edukacije za stručno usavršavanje,
  • rad u novo uređenim prostorima uz prostor za opuštanje i rekreaciju (čitaj: naša vlastita teretana),
  • besplatno parkirno mjesto,
  • mogućnost napredovanja sukladno sposobnostima i preferencijama, stalno rastemo pa je razvoj nešto što se podrazumijeva,
  • jedinstvenu organizacijsku kulturu – znamo da sve moderne tvrtke ovo pišu u oglasima, ali ozbiljno radimo na komunikaciji i zadovoljstvu.

 

Pogledaj video i javi nam se da se upoznamo!

Više o nama

Aestus poduzetnicima diljem Hrvatske pomaže ostvariti poslovne ideje kroz redovno savjetovanje, konzalting za kreditna i bespovratna sredstva i druge usluge stručnih timova.

Tim Aestusa koji pruža računovodstvene usluge, posljednjih pet godina bilježi snažan rast broja klijenata, jer su uspješni poduzetnici prepoznali kvalitetu suradnje i benefite aplikacije Parra. Kako raste broj klijenata koji danas broji više od 550, tako raste i broj naših članova tima te stoga kontinuirano zapošljavamo kako bismo odgovorili na potrebe i potražnju poduzetnika za našim rješenjima.

Svim našim klijentima želimo omogućiti jedinstveno korisničko iskustvo, stoga dajemo na raspolaganje vlastitu aplikaciju Parra koja poduzetnicima omogućava pristup aktualnim poslovnim podacima u realnom vremenu s bilo kojeg mjesta i uređaja. Također pratimo poslovne mogućnosti i razvoj naših klijenata te, kroz usluge financijskog savjetovanja, potičemo uspjeh svakog od njih

Prijavi se za poziciju

Specijalist za odnose s klijentima

    Osnovne informacije





    Priložite

    Životopis

    Motivacijsko pismo

    Ostali - npr. portfolio

    Ostalo