Tvrtka AESTUS d.o.o. je uvela sustav upravljanja kvalitetom kako bi postigla najvišu moguću razinu svojih usluga u sljedećim područjima:
- Upravljanje projektima u građevinskom sektoru
- Izradi strateške dokumentacije
- Dubinsko snimanje financijskog stanja trgovačkih društava (financijski due diligence)
- Procjena vrijednosti trgovačkih društava
- Posredovanje u prometu nekretnina
Vizija tvrtke je postati „go to” business development i project management organizacija sa naglaskom na strane ulagače i vlastite investicije.
Misija tvrtke je pomoći klijentima da ostvare svoje strateške ciljeve. Navedeno ostvarujemo pružanjem vrhunskih „tailor made“ profesionalnih usluga u području projektnog i portfelj menadžmenta.
Vrijednosti tvrtke su:
- Iskrenost
- Transparentnost
- Smjelost
- Otpornost duha
- Otvorenost uma
- Povjerenje
- Poniznost
- Samokritičnost
Najvažnija načela tvrtke su:
- Uvijek biti radikalno iskren prema sebi i drugima
- Baviti se smislenim poslom
- Stvarati i održavati smislene odnose
- Uvijek okrenutost ka rezultatu
- Uvijek se truditi biti inovativni i drugačiji
- Opsjednutost sa klijentom
Uspješnost postavljene vizije tvrtke će se ostvariti kroz:
- Razumijevanje i ispunjavanje zahtjeva svojih naručioca i investitora.
- Obvezu svih uključenih u realizaciju usluga da se pridržavaju dodijeljenih odgovornosti i ovlaštenja, a postavljene ciljeve ispunjavaju stručno i u zadanim rokovima.
- Odabir podizvođača koji predstavljaju stalne i pouzdane partnere tvrtke čije poslovanje podržava politiku i razinu kvalitete usluge.
- Postavljene ciljeve moguće je ostvariti jedino sustavnim i trajnim unaprjeđenjem i razvojem.
- Ostvarenje postavljenih ekonomskih ciljeva uprave.
Uvođenjem sustava kvalitete u skladu sa međunarodnom normom ISO 9001:2015, uprava je iskazala svoj stav i obvezala sve zaposlene na razvoj sustava provođenjem stalnih poboljšanja.
Zahtjev norme:
Uprava mora uspostaviti, primijeniti i održavati politiku kvalitete tako da:
- bude primjerena svrsi i kontekstu organizacije i podržava njezino strateško usmjerenje,
- pruža okvir za postavljanje ciljeva kvalitete,
- uključuje opredijeljenost za ispunjavanje primjenjivih zahtjeva,
- uključuje opredijeljenost za neprekidno poboljšavanje sustava upravljanja kvalitetom.