Digitalna transformacija je ključna za uspjeh i opstanak poduzeća u današnjem digitalnom dobu, no kako je financirati? Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja nedavno je objavilo poziv Vaučeri za digitalizaciju te u sklopu toga i vaučer za izradu strategije digitalne transformacije kojeg mogu koristiti mikro mali i srednji poduzetnici.
Što je digitalna transformacija?
- Digitalna transformacija je proces prilagodbe poslovanja korištenjem digitalnih tehnologija kako bi se poboljšala razina učinkovitosti, inovativnosti i stvaranja vrijednosti te omogućilo poduzetnicima da budu konkurentni na tržištu.
Koji je cilj vaučera za izradu strategije digitalne transformacije?
- Postizanje povećanja konkurentnosti i otpornosti mikro, malih i srednjih poduzeća putem razvoja digitalnih poslovnih modela, jačanja kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije te unaprjeđenja kibernetičke sigurnosti.
Koji je raspoloživi iznos bespovratnih sredstava?
- 1.194.500,00 eura
Koliki je maksimalni iznos bespovratnih sredstava?
- 9.990,00 eura
Tko su prihvatljivi prijavitelji?
- Mikro, mali i srednji poduzetnici s 1 – 3 zaposlena na puno radno vrijeme u prethodnom mjesecu.
Koje su prihvatljive aktivnosti?
- Izrada strategije digitalne transformacije, definiranje ciljeva, analiza postojećeg stanja i okruženja, optimizacija te druge aktivnosti koje mogu pridonijeti digitalnoj transformaciji.
Koji su benefiti za poduzetnika koji koristi vaučer?
- Poduzetnici koji će koristiti vaučer poboljšat će konkurentnost na tržištu, produktivnost te stvoriti prednost nad konkurentima.
- Uz digitalne alate omogućit će se automatizacija poslovnih procesa, povećati efikasnost te smanjiti troškovi poslovanja.
- Unapređenje komunikacije unutar poduzeća te ubrzanje razmjene informacija s partnerima, kupcima i zaposlenicima.
- Kvalitetnije upravljanje, prikupljanje i analiza podataka u svrhu donošenja boljih poslovnih odluka.
- Veća mogućnost prilagodbe na tržišne promjene te bolja prilagodba novim zahtjevima i trendovima.
Kako izgleda proces izrade projektne prijave na natječaj?
Ako se odlučite za suradnju s Aestus Consulting timom, proces izrade projektne prijave za natječaj započinjem potpisom ugovora o suradnji. Nakon toga, koraci su sljedeći :
1. Kick off sastanak
- Kontrola prihvatljivosti
- Predstavljanje Aestus tima i odabir članova tima prijavitelja
- Definiranje opsega projekta i potrebnih ulaznih podataka
2. Primarna projektna dokumentacija
- Izrada prijavnog obrasca
- Izrada dodataka prijavnom obrascu
- Kontrola kvalitete
3. Sekundarna projektna dokumentacija
- Izrada skupne izjave
- Prikupljanje popratne dokumentacije
4. Predaja projektnog prijedloga
- Završna administrativna provjera
- Završna provjera kontrole kvalitete
- Predaja projektnog prijedloga nakon otvaranja javnog poziva
5. Postupak dodjele bespovratnih sredstava
- Maksimalno 30 radnih dana od dana pravovremeno zaprimljenog projektnog prijedloga
6. Obavještavanje prijavitelja o rezultatima
- Obavještavanje prijavitelja o rezultatima provedenog postupka dodjele prijavitelja se obavještava pisanim putem kroz sustav eNPOO.
7. Izdavanje vaučera
- Do 30 dana od dana isteka roka mirovanja, odnosno od dana odricanja prijavitelja od prava na prigovor.
Detaljnije informacije o procesu financiranja pronađite u uputama za prijavitelje.
Koji je rok za prijavu?
- rok od 1. lipnja 2023. do 7. srpnja 2023. godine
- rok od 1. studenog 2023. do 1. prosinca 2023. godine
- rok od 1. ožujka 2024. do 1. travnja 2024. godine
Želite saznati više o strategijama digitalne transformacije?
- Pridružite nam se na besplatnom webinaru koje održavamo zajedno s Nephos-om, 27. lipnja u 11:00h putem Teams platforme.
Prijavi se – https://events.teams.microsoft.com/event/d0449eb7-0665-49e1-b425-39f912ca984e@7778a168-b2e0-4bf8-9630-1a789c3c0eac
Za termin sastanka s našim projektnim voditeljima, pošaljite upit na aestus@aestus.hr ili ispunite kontakt formu.