Administrator u računovodstvu

Voliš administrativne zadatke i organizaciju, ali znaš da tvoj posao može imati više smisla i strukture? Znaš da si odgovorna, pedantna i pouzdana osoba, ali želiš raditi u okruženju koje to prepoznaje i cijeni? Osjećaš da je vrijeme za promjenu i tražiš radno mjesto gdje ćeš imati jasnu strukturu, podršku i priliku za razvoj?

Kao administrator u računovodstvu, bit ćeš ključna podrška našim računovodstvenim timovima – od prijava i odjava do računa i fiskalnih blagajni.  Ako si se prepoznao/la u ovome – možda si baš ti osoba koju tražimo! 

Zbog kontinuiranog povećanja broja klijenata trenutno smo u potrazi za dodatnom osobom na poziciji administratora u računovodstvu. 

U Aestusu stvaramo nov i moderan način rada računovodstvenog servisa – digitalno te bez papira i registratora. Kroz našu vlastitu aplikaciju Parra, imati ćeš svakodnevni doticaj s administriranjem dokumentacije zaposlenika i bankovnih računa. 

Opis posla:

  • Upload dnevnih/mjesečnih izvoda klijenata u Parru,
  • priprema i plaćanje naloga putem NetBankinga/mBankinga/e-Bankinga,
  • prijave/odjave/promjene na poslovnim subjektima/djelatnicima (rad u Lani tj. e-Mirovinsko),
  • izrada e-računa,
  • izrada IRA, ponuda, odluka i rješenja za klijente (u Parri ili slobodnoj formi – Word, PDF),
  • slanje zahtjeva kroz ePoreznu za klijente te otvaranje/zatvaranje/promjene fiskalnih blagajni,
  • ažuriranje podataka u internim IT sustavima,
  • otvaranje vrata i dočekivanje i upućivanje gostiju tvrtke,
  • skeniranje i arhiviranje fizičke dokumentacije,
  • svi ostali administrativni poslovi kao i podrška kolegama u računovodstvu.

Lokacija rada:

Rijeka

Naš si idealan fit ako:

  • Imaš iskustva u administrativnim poslovima u računovodstvu ili srodnim djelatnostima, voliš učiti i kontinuirano usvajati nova znanja,
  • voliš raditi samostalno i proaktivno, ali ujedno odlično funkcioniraš u timu,
  • imaš želju za napretkom i motivira te postizanje odličnih rezultata,  
  • odlično upravljaš svojim vremenom i organizacijom zadataka.

Što nudimo?

  • Radno okruženje koje cijeni znanje, proaktivnost i stvaranje vrijednosti,
  • ugovor na neodređeno uz 6 mjeseci probnog roka,  
  • naknadu za prijevoz i prehranu, 
  • policu dodatnog zdravstvenog osiguranja, 
  • rad u novo uređenim prostorima u Rijeci uz prostor za opuštanje i rekreaciju (čitaj: naša vlastita teretana),
  • besplatno parkirno mjesto, 
  • jedinstvenu organizacijsku kulturu – znamo da sve moderne tvrtke ovo pišu u oglasima ali ozbiljno radimo na komunikaciji i zadovoljstvu. 

Pogledaj video i javi nam se da se upoznamo!

Više o nama

Aestus poduzetnicima diljem Hrvatske pomaže ostvariti poslovne ideje kroz računovodstvene usluge, redovno savjetovanje, konzalting za kreditna i bespovratna sredstva i druge usluge stručnih timova. 

 

Računovodstveni tim Aestusa posljednjih pet godina bilježi snažan rast broja klijenata jer su uspješni poduzetnici prepoznali kvalitetu usluge i benefite aplikacije Parra. Kako raste broj klijenata koji danas broji više od 600, tako raste i broj naših članova tima te stoga kontinuirano zapošljavamo kako bismo odgovorili na potrebe i potražnju klijenata za našim uslugama. 

 

Svim našim klijentima želimo omogućiti jedinstveno korisničko iskustvo, stoga dajemo na raspolaganje vlastitu aplikaciju Parra koja poduzetnicima omogućava pristup aktualnim poslovnim podacima u realnom vremenu s bilo kojeg mjesta i uređaja. Također pratimo poslovne mogućnosti i razvoj naših klijenata te, kroz usluge financijskog savjetovanja, potičemo uspjeh svakog od njih

Prijavi se za poziciju

Administrator u računovodstvu

    Osnovne informacije






    Priložite

    Životopis *

    Motivacijsko pismo *

    Ostali dokumenti – npr. Portfolio

    Kako ste čuli za ovo radno mjesto? *