Voditelj/ica korisničke podrške za aplikaciju

Voliš kad su stvari jasne i kad korisnik na kraju razgovora kaže – “Hvala, ovo je baš bilo jednostavno”? Znaš da dobra korisnička podrška nije samo rješavanje problema, već stvaranje odnosa povjerenja?

Imaš iskustva u customer supportu i vođenju ljudi, ali ti je i dalje važno da sam/a ostaneš u kontaktu s korisnicima?

Ako si se prepoznao/la – tražimo baš tebe da nam se pridružiš kao voditelj/ica korisničke podrške za aplikaciju Parra za izdavanje eRačuna i vođenje poslovanja.

Parra je interno razvijeni softver koji malim poduzetnicima omogućuje da svoje poslovanje vode jednostavno, digitalno i u stvarnom vremenu. Kako broj korisnika raste, želimo im osigurati još bržu i kvalitetniju podršku – i to uz osobu koja zna postaviti temelje, ali i razmišljati unaprijed. 

Opis posla:

Tražimo voditelja/icu koji će: 

  • graditi i voditi customer support tim od nule, 
  • istovremeno sudjelovati u svakodnevnoj podršci korisnicima, posebno u početku, 
  • uspostaviti standarde rada, razviti procese i help centar, 
  • prepoznati prilike za automatizaciju i AI asistenciju, 
  • pratiti korisničke potrebe i predlagati poboljšanja proizvoda. 

 

Tvoje odgovornosti: 

  • Odgovaranje na upite korisnika (pretežno pisanim putem – chat/email), 
  • navigacija korisnika kroz Parra softver i rješavanje tehničkih nedoumica, 
  • izgradnja baze znanja (FAQ, vodiči, video upute), 
  • postavljanje i optimizacija procesa korisničke podrške, 
  • praćenje zadovoljstva korisnika i prijedlozi za unaprjeđenje proizvoda, 
  • suradnja s timovima za razvoj, dizajn i QA ,
  • vođenje, mentoriranje i širenje tima podrške, 
  • sudjelovanje u odabiru i implementaciji alata za podršku. 

Lokacija rada:

Rijeka

Naš si idealan fit ako:

  • Imaš barem 3 godine iskustva u vođenju customer support tima, 
  • imaš iskustva u direktnoj tehničkoj podršci korisnicima, idealno za digitalne alate ili SaaS proizvode 
  • brzo usvajaš nova znanja i uživaš u tehnologiji koja olakšava rad, 
  • organiziran/a si, sistematičan/na i voliš kad stvari “kliknu”, 
  • znaš što znači user-first pristup i stalo ti je do stvarnog zadovoljstva korisnika, 
  • voliš graditi stvari od početka i znaš da su procesi tvoji saveznici, a ne neprijatelji, 
  • tečno govoriš i pišeš na hrvatskom i engleskom jeziku. 

Što nudimo?

  • Zaposlenje na neodređeno, uz probni rok,
  • policu dodatnog zdravstvenog osiguranja, 
  • rad iz našeg ureda u Rijeci (pogled na more, teretana i parking uključeni 😉), 
  • suradnju s timom koji sluša, daje prostor za inicijativu i dijeli znanje,
  • utjecaj – ovo nije samo operativna uloga, tvoj glas se čuje i tvoje ideje se realiziraju, 
  • edukacije prema vlastitim interesima (AI, automatizacija, softverski alati…), 
  • rad na proizvodu koji stvarno olakšava poslovanje stotinama ljudi. 

 

Ako ti sve ovo zvuči kao sljedeći korak u karijeri – javi nam se putem kontakt forme u nastavku. 

Prijave ćemo razmatrati redom zaprimanja. Budući da imamo u planu razvoj tima za korisničku podršku, tvoju ćemo prijavu u tu svrhu sačuvati dvije godine. Ako se s time ne slažeš, molimo te da to naglasiš u prijavi. 

Pogledaj video i javi nam se da se upoznamo!

Više o nama

Aestus poduzetnicima diljem Hrvatske pomaže ostvariti poslovne ideje kroz redovno savjetovanje, konzalting za kreditna i bespovratna sredstva i druge usluge stručnih timova.

Tim Aestusa koji pruža računovodstvene usluge, posljednjih pet godina bilježi snažan rast broja klijenata, jer su uspješni poduzetnici prepoznali kvalitetu suradnje i benefite aplikacije Parra. Kako raste broj klijenata, koji danas iznosi više od 600, tako raste i broj naših članova tima te stoga kontinuirano zapošljavamo kako bismo odgovorili na potrebe i potražnju poduzetnika za našim rješenjima.

Svim našim klijentima želimo omogućiti jedinstveno korisničko iskustvo, stoga dajemo na raspolaganje vlastitu aplikaciju Parra koja poduzetnicima omogućava pristup aktualnim poslovnim podacima u realnom vremenu s bilo kojeg mjesta i uređaja. Također pratimo poslovne mogućnosti i razvoj naših klijenata te, kroz usluge financijskog savjetovanja, potičemo uspjeh svakog od njih.

Prijavi se za poziciju

Voditelj/ica korisničke podrške za aplikaciju

    Osnovne informacije






    Priložite

    Životopis *

    Motivacijsko pismo *

    Ostali dokumenti – npr. Portfolio

    Kako ste čuli za ovo radno mjesto? *