Ministarstvo poljoprivrede i Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju dijele potpore za razvoj poljoprivrednog tržišta. Naziv natječaja je Potpora za horizontalnu i vertikalnu suradnju sudionika u opskrbnom lancu za uspostavljanje i razvoj kratkih opskrbnih lanaca i lokalnih tržišta te za promicanje aktivnosti u lokalnom kontekstu u vezi s razvojem istih.
Ukupan iznos raspoloživih sredstava – 6.250.000,00 kuna.
Najniža visina javne potpore po projektu – 10.000 EUR.
Najviša visina javne potpore po projektu – 100.000 EUR.
Intenzitet javne potpore – 100%.
Koji su prihvatljivi korisnici?
- Fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika ekonomske veličine poljoprivrednog gospodarstva od 2.000 do 100.000 EUR.
- Proizvođačke organizacije u poljoprivrednom i prehrambeno-prerađivačkom sektoru.
- Fizičke i pravne osobe koje se bave djelatnostima povezanim s uspostavom, radom i razvojem kratkih lanaca opskrbe i lokalnih tržišta, a koje nisu veletrgovci ili trgovački lanci.
Koji su prihvatljivi troškovi?
- Tekući troškovi (troškovi plaća) provedbe projekta – troškovi rada djelatnika koje zapošljava/ju partner/i operativne skupine za vrijeme trajanja projekta u svrhu provedbe projekta.
- Izravni troškovi provedbe projekta – npr. kupnja/zakup kioska, drvenih kućica, štandova ili drugih objekata za prodaju vlastitih poljoprivrednih proizvoda, oprema za prostor za maloprodaju (rashladna/izložbena vitrina, vage, fiskalna blagajna i slično), nova gospodarska vozila za prijevoz tereta (kombi, pick-up ili lako gospodarsko vozilo), izrada web stranice za internetsku prodaju poljoprivrednih proizvoda partnera operativne skupine i slično. Maksimalni iznos troška za sufinanciranje gospodarskog vozila je 150.000,00 kn bez PDV-a.
- Neizravni troškovi – troškovi koji nisu izravno prikazane aktivnosti, ali se stvaraju kao trošak tijekom provedbe projekta. Npr. uredski potrošni materijal (papir za pisač, toner za pisač), trošak interneta, režijski izdaci prostora za prodaju, pristojbe javnog bilježnika.
- Troškovi sudjelovanja na lokalnim sajmovima/manifestacijama – zakup izložbenih prostora i štandova, trošak postavljanja i rastavljanja štandova.
- Promotivne aktivnosti – izrada logotipa operativne skupine, izrada vizualnog identiteta operativne skupine, izrada plakata, reklamnih banera i slično.
Svu potrebnu dokumentaciju možete preuzeti putem poveznice.
Rok za podnošenje zahtjeva za potporu i dostavu potvrde o podnošenju zahtjeva za potporu je od 12:00 sati 27. srpnja 2020. do 12:00 sati 30. rujna 2020. godine.
Ukoliko ste zainteresirani za korištenje potpore za razvoj poljoprivrednog tržišta, javite se projektnim voditeljima Aestus Konzalting divizije putem e-mail adrese aestus@aestus.hr te iskoristite priliku do kraja rujna za besplatno savjetovanje i design thinking radionicu.
Vaš, Aestus tim