Kako izraditi strategiju digitalne transformacije poslovanja?

02.12.2024

Digitalna transformacija je ključna za uspjeh i opstanak poduzeća u današnjem digitalnom dobu, no kako je financirati? Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja nedavno je objavilo poziv Vaučeri za digitalizaciju te u sklopu toga i vaučer za izradu strategije digitalne transformacije kojeg mogu koristiti mikro mali i srednji poduzetnici.

 

Što je digitalna transformacija?

  • Digitalna transformacija je proces prilagodbe poslovanja korištenjem digitalnih tehnologija kako bi se poboljšala razina učinkovitosti, inovativnosti i stvaranja vrijednosti te omogućilo poduzetnicima da budu konkurentni na tržištu.

 

Koji je cilj vaučera za izradu strategije digitalne transformacije?

  • Postizanje povećanja konkurentnosti i otpornosti mikro, malih i srednjih poduzeća putem razvoja digitalnih poslovnih modela, jačanja kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije te unaprjeđenja kibernetičke sigurnosti.

 

Koji je raspoloživi iznos bespovratnih sredstava?

  • 1.194.500,00 eura

 

Koliki je maksimalni iznos bespovratnih sredstava?

  • 9.990,00 eura

 

Tko su prihvatljivi prijavitelji?

  • Mikro, mali i srednji poduzetnici s 1 – 3 zaposlena na puno radno vrijeme u prethodnom mjesecu.

 

Koje su prihvatljive aktivnosti?

  • Izrada strategije digitalne transformacije, definiranje ciljeva, analiza postojećeg stanja i okruženja, optimizacija te druge aktivnosti koje mogu pridonijeti digitalnoj transformaciji.

 

Koji su benefiti za poduzetnika koji koristi vaučer?

  • Poduzetnici koji će koristiti vaučer poboljšat će konkurentnost na tržištu, produktivnost te stvoriti prednost nad konkurentima.
  • Uz digitalne alate omogućit će se automatizacija poslovnih procesa, povećati efikasnost te smanjiti troškovi poslovanja.
  • Unapređenje komunikacije unutar poduzeća te ubrzanje razmjene informacija s partnerima, kupcima i zaposlenicima.
  • Kvalitetnije upravljanje, prikupljanje i analiza podataka u svrhu donošenja boljih poslovnih odluka.
  • Veća mogućnost prilagodbe na tržišne promjene te bolja prilagodba novim zahtjevima i trendovima.

 

Kako izgleda proces izrade projektne prijave na natječaj?

Ako se odlučite za suradnju s Aestus Consulting timom, proces izrade projektne prijave za natječaj započinjem potpisom ugovora o suradnji. Nakon toga, koraci su sljedeći :

 

1. Kick off sastanak

  • Kontrola prihvatljivosti
  • Predstavljanje Aestus tima i odabir članova tima prijavitelja
  • Definiranje opsega projekta i potrebnih ulaznih podataka

 

2. Primarna projektna dokumentacija

  • Izrada prijavnog obrasca
  • Izrada dodataka prijavnom obrascu
  • Kontrola kvalitete

 

3. Sekundarna projektna dokumentacija

  • Izrada skupne izjave
  • Prikupljanje popratne dokumentacije

 

4. Predaja projektnog prijedloga

  • Završna administrativna provjera
  • Završna provjera kontrole kvalitete
  • Predaja projektnog prijedloga nakon otvaranja javnog poziva

 

5. Postupak dodjele bespovratnih sredstava

  • Maksimalno 30 radnih dana od dana pravovremeno zaprimljenog projektnog prijedloga

 

6. Obavještavanje prijavitelja o rezultatima

  • Obavještavanje prijavitelja o rezultatima provedenog postupka dodjele prijavitelja se obavještava pisanim putem kroz sustav eNPOO.

 

7. Izdavanje vaučera

  • Do 30 dana od dana isteka roka mirovanja, odnosno od dana odricanja prijavitelja od prava na prigovor.

 

Detaljnije informacije o procesu financiranja pronađite u uputama za prijavitelje.

 

Koji je rok za prijavu?

  • rok od 1. lipnja 2023. do 7. srpnja 2023. godine
  • rok od 1. studenog 2023. do 1. prosinca 2023. godine
  • rok od 1. ožujka 2024. do 1. travnja 2024. godine

 

Želite saznati više o strategijama digitalne transformacije?

  • Pridružite nam se na besplatnom webinaru koje održavamo zajedno s Nephos-om, 27. lipnja u 11:00h putem Teams platforme.

 

Prijavi sehttps://events.teams.microsoft.com/event/d0449eb7-0665-49e1-b425-39f912ca984e@7778a168-b2e0-4bf8-9630-1a789c3c0eac

 

Za termin sastanka s našim projektnim voditeljima, pošaljite upit na aestus@aestus.hr ili ispunite kontakt formu.

Podijeli:

Tražiš posao?

Tražiš ekipu s kojom ćeš rasti, učiti i biti svoj? Tražimo ljude s pozitivnom energijom koji žele stvarati. Pogledaj naše otvorene pozicije i postani dio tima koji svaki dan stvara nešto novo!

Slične objave

Iskoristite do 3.000.000,00 EUR kredita za rast, nove proizvode i širenje poslovanja, uz otpis glavnice do 50%.

17.12.2024

POKRETANJE POSLOVANJA

Želite otvoriti tvrtku i za to iskoristiti potpore za samozapošljavanje? Prijavitelji ove godine mogu dobiti do 27.000,00 EUR. Saznaj sve u članku.

02.12.2024

IZVORI FINANCIRANJA, SAVJETOVANJE

Saznajte kako mikro, mala i srednja poduzeća mogu iskoristiti do 120.000,00 EUR potpora za razvoj, komercijalizaciju ili pripremu za investicije.
Donosimo sve što poslodavci moraju znati kako bi pravilno vodili evidenciju o radnicima i radnom vremenu , kao i besplatne primjere dokumenata.

Kontaktirajte nas