Aestus
09.11.2021
Aestus računovodstvu dodijeljen certifikat ISO 27001

Tvrtki Aestus Financijsko Savjetovanje d.o.o. dodijeljen je certifikat ISO 27001:2013, čime smo postali jedan od rijetkih računovodstvenih servisa s certifikatom za upravljanje sigurnošću.

 

Politika informacijske sigurnosti

Svrha i cilj ove Politike sustava upravljanja informacijskom sigurnošću, a prema djelatnosti i aktivnostima poduzeća je:

  • Osigurati dostupnost i povjerljivost i integritet podataka, te planirati i provoditi stalnost poslovanja
  • Zaštiti informacijske resurse i podatke poduzeća i korisnika, u svim fazama obrade i korištenja
  • Praćenjem i primjenjivanjem zakonske, ugovorne i stručne regulative, konstantno unaprjeđivati informatički sustav i sustav informacijske sigurnosti

 

Politika

  • Uprava odobrava Politiku informacijske sigurnosti i prateću dokumentaciju sustava informacijske sigurnosti prema ISO 27001, te je periodički provjerava i revidira
  • S Politikom te dokumentiranim postupcima i zapisima sustava upravljanja informacijskom sigurnošću, poduzeće osigurava:
    • zaštitu informacija od gubitka povjerljivosti, integriteta, dostupnosti
    • sukladnost sa zakonskim i stručnim zahtjevima
    • trajno poboljšavanje sustava periodičkim provjerama te certifikacijom
    • ispunjavanje primjenjivih zahtjeva norme ISO 27001
    • provođenje definiranih i dokumentiranih ciljeva informacijske sigurnosti
  • Relevantni postupci, upute, smjernice, aplikacije i prateći zapisi izrađeni su odobreni i distribuirani kao Sustav upravljanja informacijskom sigurnošću prema zahtjevima međunarodne norme ISO 27001
  • Uloga i odgovornost Voditelja je upravljanje sustavom informacijske sigurnosti i osiguravanje informiranja, vodstva, savjetovanja, nadzora i kontrole kod primjene Sustava u poduzeću
  • Svi djelatnici i treće strane uključene u opseg sustava upoznaju se s obvezom provođenja Politike informacijske sigurnosti i dijelova Sustava upravljanja informacijskom sigurnošću u području svoje odgovornosti
ISO 27001

ISO 27001

Ostali članci

Vodič kroz godišnji financijski izvještaj za poduzetnike

04.04.2024

Kraj travnja označava i rok za predaju godišnjih financijskih izvještaja. Računovodstvo ga sastavlja, a poduzetnik je taj koji ga potvrđuje. Kako bi znali što potpisujete, u nastavku pročitajte od kojih se podataka sastoje godišnji financijski izvještaji, zašto ih poduzetnici moraju dostavljati FINA-i, kako očitati važne informacije o poslovanju, kako poduzeće posluje te koliko poreza na […]

Novi kolektivni ugovor za graditeljstvo

20.03.2024

Nove izmjene i dopune kolektivnog ugovora potpisane su 20. veljače 2024. godine i donose promjene vezane za plaće radnika u graditeljstvu. Što se sve promijenilo za građevinare,  koje su nove minimalne plaće, saznajte u nastavku članka.   Što se promijenilo u novom kolektivnom ugovoru za graditeljstvo? Minimalna bruto plaća povećala se do 15%, ovisno o […]

Potpora za samozapošljavanje – kako izbjeći greške?

12.03.2024

Nezaposleni ste i želite pokrenuti vlastito poslovanje? HZZ i u 2024. godini provodi mjere aktivnog zapošljavanja. Jedna od mjera je potpora za samozapošljavanje čiji maksimalni iznos ove godine iznosi 27.000,00 eura. Navedeni iznos može se osigurati korištenjem 5.000,00 eura dodatnih sredstava za ulaganje u digitalna i zelena radna mjesta te 7.000,00 eura kroz mjeru “Biram Hrvatsku”. Potpora […]

Kako obračunati dnevnice i putne troškove?

27.02.2024

Zanima Vas kako obračunati dnevnice za službeno putovanje? Kako ispuniti putni nalog i koja je obvezna dokumentacija za isplatu putnih troškova? Evo što je sve potrebno za ispravan obračun i isplatu dnevnica i putnih troškova te koji su prihvatljivi, a koji neprihvatljivi troškovi. Također, u nastavku možete preuzeti primjer putnog naloga i loko vožnje.   […]

Parra: Za računovođe koji rade pametnije

13.02.2024

Pozivamo Vas na event na kojem ćemo predstaviti aplikaciju Parra. Sudjelovanje je besplatno, a obrazac za prijavu je u nastavku. Vidimo se!

14 najčešćih pitanja o napojnicama

Nova porezna reforma koja je stupila na snagu 1. siječnja 2024. donosi brojne promjene, jedna od njih odnosi se na promjene u načinu obrade napojnica. Uveden je novi sustav fiskalizacije napojnica, koji omogućava korisnicima da svoje napojnice ostavljaju i putem kartica. U nastavku donosimo 14 najčešćih pitanja o napojnicama postavljenih od strane poduzetnika.   Tko […]

Stupimo u kontakt!

Uz Aestus Grupu pretvorite ideje u stvarnost.